onsdag 23 januari 2008

Förmodligen kultur




Jag vill börja studera igen. Det skulle vara helt underbart att få åka iväg till en studentort någonstans i Sverige, och att bara lämna allt bakom en (för en stund). Det låter underbart!
Igår så stötte jag på min gamla svenskalärare från gymnasiet och berättade om mina planer. Jag kan säga er att det var länge sen man såg någon lysa upp som hon gjorde då, hon tyckte att det skulle passa mig perfekt och uppmuntrade mig till att fortsätta i kulturens anda. Jag själv har alltid haft det i baktanken, mitt liv kretsar ju om kultur och nu när vänner stöttar mig och uppmuntrar mig (t.o.m svenska läraren tycker att det skulle vara som gjort för mig!
Detta känns jättebra, hoppas nu att det blir av till hösten nu bara.

over and out, Linus en kulturvetare inom en snar framtid =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det verkar vara en bra idé! :)

Anonym sa...

Då får du läsa samma kuliga ämnen som jag, fast lixom svårare:P

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND