onsdag 2 januari 2008

Varför?

Jag skriker tyst inombords.. varför gör han så?
Och varför gör han så igen,
han sa att han skulle sluta,
han får inte..
Jag vill inte förlora honom,
Om han fortsätter måste jag lämna honom
jag vill inte att han ska sjunka ner i det där dyngan,
han kommer ju inte kunna kravla sig upp.
Vet inte var jag ska vända mig,
vet inte hur jag ska hjälpa honom,
Det som är jobbigt är ju att jag tar åt mig så jävla lätt,
helvete,
han har lovat att sluta,
han har sagt att han inte gör sånt mer,
fan

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet...det är inte ditt fel. Han måste ju ta ansvar för sina egna handlingar, om han inte vill lägga av kommer du inte kunna tvinga honom. Tro mig, jag kan det här. Det viktigaste du kan göra är att finnas där, men inte låta dig dras med i fallet. Kram.

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND