söndag 13 januari 2008

En högkurturell vardag



Idag så fick jag ambitionen om att idag så skall jag uppnå en högkurturell njutning.
Jag har då gjort en lista för att få denna fina eloge som högkurturell för en dag.

*Se en djup drama film, helst svartvit. (har sett pi, och funderar även på att se den andalusiska hunden (igen!)
*Lyssna på någon musik i form av klassiskt (har plöjt en del eine kleine nachtmusik)
*Läs en bra bok (Ska läsa Fredrik Lindström sen och nej jag är inte klar med den än)
*skiv något poetiskt (Hoppas man räknar blogg som poetiskt, jag ger ju alltid 200% när det gäller bloggskrivandet)
* Studera konst av något slag (publicerade en bild som jag tyckte var ganska gripande)
* Gör något kreativt (skall nog skissa fram något sen)

Jag skall göra mitt yttersta för att få uppnå detta mål, vi får se hur det går

/Klart slut
Linusen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fått väldigt fin design på din blogg nu, Linus :)

// Jane.

Anonym sa...

skynda på darling, bara en och en halv timme kvar på din kulturella dag...

rekonstruerad sa...

Jo jag vet, det sista måste upplevas med något djupt kulturellt, dock så går jag inte så långt som en film från 2006 med little miss sunshine, men denna dag har vart givande indeed:)

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND