torsdag 3 januari 2008

Hej du,

det va' ju ett tag sen
Sexhundra dagar, men vem räknar precis
Och jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint
Jag har kanske träffat en annan nu, hon behandlar mig bra
Jag går och nynnar hela tiden
Och jag har klippt håret och jag har nästan fått pollenallergi och..
Är du fortfarande arg?

Mamma var på sjukhus, hon klara' sig bra
Men hon är mycket tröttare nu
Katten fick fyra fina ungar
Tre av dom dog och den fjärde heter Sam
Jag har börjat att läsa en del, jag fick tid över när du försvann

Ah

Är du fortfarande arg?
Är du fortfarande arg?
Kan du fortfarande läsa mig?
Jag brukade skrika och gråta och spy
Men det fanns da'r
Jag minns de än
De bästa någonsin
Är du fortfarande arg?

Läst en bok av Fredrik Lindström, tänk om jag var som han
Läser när jag åker ensam
Anna sa hon sett dig på stan
Hon sa du såg glad ut och hade ny frisyr
Hon sa den klädde dig, ah
Och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre

Och är du fortfarande arg?
Är du fortfarande trött?
Önskar du fortfarande att vi aldrig hade mötts?

/Lyssnat massa på Säkert så jag bestämde mig för att göra en av deras låtar lite linusigare och lyckligtvis stämmer inte allt

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND