tisdag 11 december 2007

#1

Okej, Detta är mitt första inlägg i något som ändå inte kommer att synas på kartan.. deprimerande? nej, jag vet ju att folk inte läser vad som helst. Folk idag vill ha intressant fakta och varför ska man då ta sin tid och läsa om en supernormal människas vardag, som aldrig tagit skrivandet seriöst tidigare.
Det återstår att se!
Själv så har jag inga större förhoppningar om denna blogg, men däremot tycker jag det ska bli kul att dokumentera lite ur mitt liv och kanske man en vacker dag blickar tillbaka och är stolt över det man skapat.
Om möjligt så kan jag kanske ta reda på lite vem jag är och vad jag vill, för just nu har jag ingen aning. Jag är i någon form av stillastående, jobbar, äter och sover samt att man försöker umgås med vänner så gott det går.
Ni som kommer att läsa min blogg kommer förhoppningsvis se en annan sida av Linus.
Vi får allt se var detta bär sig av, tack för idag.

/Linusen

1 kommentar:

Lotta Samuelsson sa...

Skittfint linus! =)Vi fårta en kaffe snart igen och snacka över saker och ting... ;)

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND