måndag 17 december 2007

GE MIG MER TID

Varför måste ett dygn ha 24 timmar, kunde inte de där som har kommit på detta förlängt det till 30 timmar så att man kan göra lite mer om dagarna.
Tur är det ändå att det händer saker igen, hemmasittande är inget jag vill va med om igen, så känner jag just nu i alla fall.
Pust kommer inte få en lugn stund imorgon heller.. jo en halvtimme och det är mellan två stycken jobb, alltså resväg.
Så det enda jag begär är en liten förlängning av dygnet på enbart 6 timmar. Detta kommer då att leda till mer sömn och mer tid till annat än allt jobbande, så som fritid där man kan umgås, äta och spendera mer tid på toaletten eller vad man nu vill!

1 kommentar:

Marcus Ljungblad sa...

Kanske är dax:
http://www.xkcd.com/320/

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND