torsdag 13 december 2007

58

Ett nummer som kanske inte betyder något speciellt för många men när det står för antalet timmar man jobbat i streck så får det en helt annan mening. Detta är inget jag vill göra till något skrytsamt, jag hävdar bara att ibland får man lite mer än vad man bör.
Just nu är jag trött, glad,flummig och gör mitt yttersta för att överhuvudtaget klara av att slå de där stackars små tangenterna som ser lite allt för suddiga ut.

Det roligaste med jobbet är ändå att när man jobbar med människor så är aldrig den ena dagen den andra lik, idag har jag till exempel fått jaga en boende i stan, flumma lite med nya arbetskamrater, träffa gamla vänner och sjunga luciasånger.
Det är med en stor glädje som jag trycker in de där sista små bokstäverna som jag avslutar det här God natt!

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND