måndag 1 juni 2009

Inlåst

Här inne i skuggan, mellan de nerdragna persiennerna, sitter jag. Solen lockar inte och att det är 24:a grader i skuggen lockar inte alls. Behagligt, rent och kontrollerat ska det vara. Här skulle man kunna gå runt i dagar och putsa till sina prydnader och silverskedar. Utifrån hörs bilar och den mystiska grannen sitter i sitt fönster, är han verkligen det jag misstänker. Vad gör man? Dock vet jag att jag har en tendens att förstora upp saker innan och är inte förvånad tills motsatsen blir bevisad. Nu blir det städning igen, myser när dammet sugs in i dammsugaren.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND