tisdag 19 februari 2008

The confidence is the balaclava


Han tog på sig sitt tygstycke packade väskan full med sten och gav sig iväg för att demonstrera.
När jag blir stor ska jag bli en vandalist som strävar efter en full anarki i samhället... tänkte om det lilla barnet hade sagt så när far frågat istället för polis, brandman eller någon annan vardagshjälte.
Vad skulle världen vara om det inte fanns folk som visade framfötterna istället för alla de där svenssons som både beteer sig som och liknar varandra. Allt skulle bara stå still. Så jag säger bara:
VIVA LA REVOLUTION!

1 kommentar:

Anonym sa...

Utomparlamentarisk vänster, ajja bajja :P

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND