torsdag 17 juli 2008

Här på kolonin

nu var det ett tag sen jag skrev. Just nu sitter jag på en koloni i Varberg dr jag sommarjobbar. Vädret har väl inte varigt det bästa men i jämförelse med Borås är det bedårande.
Stämningen på kolonin är väll helt okej, men inte alls som det var förra året, förhoppningsvis är det bara för stunden. Vi är ett skönt gäng här nere iaf och alla är sociala och trevliga (nästan alla).
Hur som helst...
Jag känner at allt går så fort just nu, folk om kring en, saker som sker och vänner man lär känna.
Tur att man fortfarande lever i den så kallade bubblan på kollo, här gömmer jag mig till sommarn är slut.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND