lördag 10 maj 2008

Den där Sofia

På fredagskvällarna samlas man med familjen framför soffan å ska se vad TV4 har att erbjuda. Så är det för de mesta familjer idag i all fall. Jag har inget emot talang som visats under de senaste veckorna, ibland kan det till och med vara riktigt bra.
För mig finns det vara en liten sak som gör att det tappar en del, en hel del. Sk och sak mer (eller mindre) en person, Soffie Propp Sofia. Om hon bara kunde vara kort i sina svar så skulle man kanske stå ut med det, men när hon håller på med sitt nonsensprat som kan pågå minst ggr mer än de Tobbe och Bert som enligt min mening har en hel del vettigt att säga.
Sofia kommer med argument som; du ser bra ut, å vara söta ni är och det här passar mig iaf... (då är det antagligen några pojkaktiga killar som hon anser är söta.
När hon har något vettigt att komma med så är hon antagligen väldigt kort (bra så slipper man henne) eller så kastar hon om några av Tobbes eller Berts ord, helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND