fredag 21 mars 2008

skitsnack på ett papper..

Blästrad, hatad, ratad mig vill ingen ha...
de tar det på en lek. jag vill ju att det ska vara bra..
funderar å fillejoxar, klumelurar och krånglar.
måste gå igenom detta, ännu en gång.
det värsta ät hur ärlig man är.
Jag fattar inte själv hur jag har s¨lätt att lita på människor.
varför är jag så jävla snll hela tiden..
varför tänker jag jämt.
men ändå tycker jag om mi själv, jag kan leva med min osäkerhet till ALLT.
somnar snart, vill inte sova, vill inte vara vaken.... Vad e det jag vill egentligen.
Detta låter heskt.. det e det inte..
ljsuet finns.. det e tur att jag är så optemistisk..
är bara arg just nu, arg på livet...
fånga dagen, fånga natten, jag gör inget av detta just nu.. sitter bara still å vänar på att allt ska komma till mig.
ge mig då lusten tillbaka..

tur att det finns nänniskor som fötstår mig..
nu slumrar jag in................

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Borås, Sweden
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

BLANDBAND